Cfare ndodhi? Gazetari Olti Curri shperthen ndaj Arbana Osmanit (FOTO)

Suksesi i nje spektakli duket kur edhe pas mbarimit flitet ende per te. Kete gje vazhdon ta beje emisioni qe ka thyer rekorde te shumta shikueshmerie, “Big Brother VIP”.

Pak me pare ne media qarkulloi nje postim i Arbanes rreth konfliktit me Donaldin.

Ajo shkruan se ky konflikt nuk ka ekzistuar kurrë, teksa vijon duke falënderuar çdo konkurrent, aq më tepër Donaldin, pasi sipas saj, ai ka dhuruar emocione pa fund.

“Po shoh qe ne mediat online te etura per klikime qe po keqperdoret cdo deklarate, status, koment i bere nga produksioni i bbv duke i konsideruar “kunja” dhe insinuar nje konflikt qe nuk ekziston dhe as nuk do te ekzistoje ndonjehere.”

Unë dhe Top Channel i jemi falënderues dhe mirënjohës çdo konkurrenti në këtë Big Brother, aq më tepër Donaldit i cili na ka dhuruar emocione pafund. Big Brother ka përfunduar dhe bashkë me të uroj të mbarojë shpejt edhe vala e dëshirës për të vënë kundër njerëz që vetëm “kundër” nuk kanë qenë, nuk janë e nuk do të jenë ndonjëherë.

Nuk ka vonuar shume dhe reagimi i gazetarit te njohur Olti Currit, i cili shprehet se si mundet Arbana te flasi per etje klikimesh kur hapja e puntates finale te “BBV” fliste pikerisht per krenarine e klikimeve dhe shikueshmerise.

“Me siguri Arbana nuk ben kesi gafash koherence dhe kete postim dyshoj fort ja ka shkruar dikush tjeter.

Si pjese e medias online e Kryefjala.com me duhet te ngre dyshime per argumentin kryesor me te cilin ajo hap postimin e saj “Mediat online te etura per klikime”! Me siguri Arbana nuk i ka pare titrat e sigles hapese te nates finale te BB Vip ku perveç shifrave te shikueshmerise televizive qe jane sfida e televizioneve.U krenuan me numer klikimesh dhe followers.Pra etja qenka e njejte.Vetem qe mediat online e kane te naturshme ta shuajne etjen me klikime.Devijimi qendron tek televizionet qe etjen duhet ta shuajne me shikueshmeri nga televizori. Aq me shume qe investimi ne televizione eshte kolosal dhe ne fund klikimet jane te barabarta me klikimet qe merr video e nje maçoku qe kerkon te kape papagallin qe gjendet ne kafaz dhe me shpenzime zero.”

Trending

- Advertisement -